


Felhívjuk a település lakosságának figyelmét, hogy Tiszaújváros Város Önkormányzata Képviselő-testületének 2/2018. (I.26.) számú önkormányzati rendelete értelmében 2018. december 27-én és december 28-án - igazgatási szünet elrendelése miatt - a Polgármesteri Hivatal (Tiszaújváros, Bethlen G. út 7.) zárva tart. Az igazgatási szünet időtartama alatt kizárólag a halaszthatatlan ügyek intézése érdekében ügyelet működik az alábbiak szerint:
2018. december 27. (csütörtök) 08:00 –12:00 óra között
2018. december 28. (péntek) 08:00 – 12:00 óra között
Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2018. december 21. (péntek). Az ügyfélfogadás ezen a napon 8:00 – 12:00 óra között történik.
2019. január 2-től a megszokott munka- és ügyfélfogadási rend szerint működik a Polgármesteri Hivatal.
Kérjük szíves megértésüket!
Tiszaújvárosi Polgármesteri Hivatal